6 wkn na val steeds pijnlijkere knie

  • Danielle

    Hoi,

    Ik ben een 22 jarige meid uit het oosten des lands. Op 16 september j.l ben ik gevallen met de scooter. Ik stond naast de scooter, gas bleef hangen, scooter schoot vooruit reed tegen hek. Hierbij kwam ik ten val op mijn linker knie. Op het eerste gezicht een flinke schaafwond, beetje blauwe goed over de knie, en een extreem beurs gevoel in het bovenste deel van mijn scheenbeen. een week lang een pijnlijke knie gehad met lopen, verder vertoonde de knie geen bijzonderheden. De pijn ging echter niet geheel over en na een week of 5 verergerde de pijn week, en nu 1,5 week later is de pijn bijna ondraaglijk.Bij iedere beweging van buig naar strek, knakt de knie ontzettend en dit doet veel pijn. Kan de knie ook niet langer dan een minuut of 2 gebogen houden. Eveneens kan ik mijn been niet geheel uitstrekken, dit geeft een stekende pijn in mijn knie.

    Iemand een idee wat dit kan zijn? Moet ik hiermee naar een dokter? Of gaat het vanzelf weer over?

  • Marcel

    Hoi Danielle,

    Als je nog steeds last hebt van die knie lijkt het mij verstandig om toch een huisarts te bezoeken.

    Deze kan dan kijken of een doorverwijzing naar een orthopeed noodzakelijk is.

    Groet en sterkte

    Marcel

  • nicole

    hallo danielle

    lijkt me verstandigst om es te laten nakijken hoor.

    ikzelf heb begin dit jaar op knie gevallen en bleek barstje in miniscus te zijn.

    momenteel is er nog niets aan gedaan enkel pijnstillers en feldene genomen.

    had me laten vertellen dat kleine barstjes spontaan kunnen genezen dus besloot ik af te wachten.

    vorige zaterdag kwam ik op n feestje weer terecht op de bewuste knie en is de pijn er natuurlijk weer .ik neem nu weer feldene of dafalgan codeine.

    hopelijk ist nu ni erger dan de 1e keer .afwachten maar.

    hoop voor jou dat t ondertussen al wat beter is .

    sterkte nicole.

  • Mamsel

    hoe is het nu?