klacht na een knieprothese

  • Tineke Otter

    hallo,

    Ben een vrouw van 57 en heb een knie prothese gekregen 30 oktober 2012.

    na heel veel vocht en ontstekingen is er nu een echo gemaakt is mijn pees 3x zo dik als de andere knie

    en in het midden een ontsteking al 2x een injectie in gehad kan heel moeilijk lopen en doet veel pijn

    slapen kan ik alleen met slaapmiddelen wie heeft hier ook ervaring mee

  • Jaq

    zo'n 4 jaar geleden heb ik een knieprothese gekregen, een paar weken ging het redelijk tot goed, totdat er iets in mijn knie voor mijn gevoel gebeurde er knapte iets om het zo maar te omschrijven. maanden lang pijn, ziekenhuis in ziekenhuis uit. ik moest geduld hebben en hoorde bij het genezingsproces. 1,5 jaar geleden is ook de knie schijf vervangen. Ook na de 2e operatie heb ik nog steeds hevige pijnen. ik heb alles al bij de pijnpoli doorlopen, 2 second opinins verder en geen arts weet wat er aan de hand is. volgens de artsen zit de prothese goed en is het “mogelijk” een zenuwbeschadiging. De pijn is ondragelijk ik weet me geen raad meer. pijn voelt als steken, messen in mijn knie en een hele stijf gevoel over hele been.

    heeft iemand hulp/advies?

    Ik ben 59 jaar.

  • Anja

    Ik ben in juni 2013 geopereerd. Heb nog steeds heel veel pijn in knieholte. Twee keer in de week fysio. De orthopeed weet ook niet wat het is. Loop continue mank door de spierpijn. Ook veel zenuwpijn in hele been. Herkent iemand dit?