hemicap enkel

  • loes

    is er iemand die ervaringen heeft met een hemicap in het enkelgewricht???

    Ik sta voor de keuze of ik dit wel of niet moet laten doen.'Heel graag reactie!!!

  • denise

    hoi loes,

    ik ben denise en 25 jaar oud.

    ik heb sinds 22-4-2008 een hemicap in mijn rechter enkel.ik ben geopereerd in het amc door prof van dijk.

    mag sinds afgelopen maandag weer lopen maar dat gaat nog niet helemaal lekker erg dik en stijf.

    ik zie dat je vraag al enige tijd geleden is heb je er inmiddels al een.

    succes

    denise

  • loes

    Hoi denise!

    Ik wil heel graag van je horen de komende tijd hoe alles verloopt,

    Zelf twijfel ik nog steeds of ik dit wil, en niet (weer) slechter wordt dan nu. De vorige operaties waren ook niet bepaald een pretje, met langdurige revalidatie… en het is er alleen maar slechter op geworden.

    Tot nu toe heb ik 2 operaties gehad en loop ook bij van Dijk. Ik doe het nu al een jaar of 4 met hyaluronzuur injecties, wat ook geen pretje is. De laatste op 21 april, en toen hoorde ik dat hij weer hemicaps zou plaatsen de volgende dag.

    Ik zou het liefst privé met je mailen.

    Misschien kunnen we anders ook een telefonisch contact hebben.

    Veel sterkte en succes met je herstel!

    Groetjes, loes

    loes schreef:

    >

    > is er iemand die ervaringen heeft met een hemicap in het

    > enkelgewricht???

    > Ik sta voor de keuze of ik dit wel of niet moet laten

    > doen.'Heel graag reactie!!!

  • Wilfred

    Hoi Denise,

    Ik ben 23 april in het AMC geopereerd door prof. van Dijk en heb een hemicap in mijn linker enkel.

    Ben sinds 10 juni uit het gips en begonnen met lopen,in het begin moeizaam maar werd langzaam aan beter.

    Tot op heden is de enkel nog dik en behoorlijk stijf.Met sportschoenen lopen gaat goed maar op blote voeten merk je dat de enkel nog niet optimaal is.Kan nog niet echt zeggen of de operatie een verbetering is.

    Ben benieuwd hoe jouw verdere ervaring is.

    Wilfred

  • denise

    hoi wilfred,

    ik had u een bericht gestuurd maar vind hem hier niet terug heeft u heb wel gehad?

  • denise

    hoi loes,

    jouw had ik ook een bericht gestuurd maar nooit meer wat op terug gehad is ie wel aangekomen?

  • denise

    mijn email is deniseswagten@hotmail.com

  • Patricia

    Hallo!

    het is een tijdje geleden dat jullie hier wat geschreven hebben, maar ik zie dat jullie je afvragen hoe het herstel verloopt. Ikzelf ben de eerste geweest met een hemicap in mijn enkel door prof v Dijk. Het is nu precies een jaar geleden en ik kan alles weer. Ik begin zelfs weer met sporten op een hoog niveau! De pijn die ik ervoor had is helemaal weg.

  • loes

    Goed om te horen! Ik wacht nog op een oproep . Ik krijg steeds meer positieve reacties. Kun je me mailen op m ijn prive mail? ( r.v.laun@caseam.nl ) Ik ben benieuwd naar het verloop van de revalidatie : hoe je was ervoor en hoe snel je echt weer kon sporten. Ook.. wat mag je allemaal weer doen

  • Theo

    Hallo Patricia,wat voor pijn heb zoal gehad?

    Heb zelf ook zo'n operatie gehad op 1-10-2008 maar behalve de operatie wond

    heb ik veel gevoelspijn aan mijn voet.

    Ik denk dat dit een zenuw is die misschien knelt.

    Mijn enkel is nog wel dik.

    Heb jij dit ook gehad?

    alvast bedankt voor je reactie, vr. groet Theo