hemicap enkel

  • loes

    is er iemand die ervaringen heeft met een hemicap in het enkelgewricht???

    Ik sta voor de keuze of ik dit wel of niet moet laten doen.'Heel graag reactie!!!

  • denise

    hoi loes,

    ik ben denise en 25 jaar oud.

    ik heb sinds 22-4-2008 een hemicap in mijn rechter enkel.ik ben geopereerd in het amc door prof van dijk.

    mag sinds afgelopen maandag weer lopen maar dat gaat nog niet helemaal lekker erg dik en stijf.

    ik zie dat je vraag al enige tijd geleden is heb je er inmiddels al een.

    succes

    denise

  • loes

    Hoi denise!

    Ik wil heel graag van je horen de komende tijd hoe alles verloopt,

    Zelf twijfel ik nog steeds of ik dit wil, en niet (weer) slechter wordt dan nu. De vorige operaties waren ook niet bepaald een pretje, met langdurige revalidatie… en het is er alleen maar slechter op geworden.

    Tot nu toe heb ik 2 operaties gehad en loop ook bij van Dijk. Ik doe het nu al een jaar of 4 met hyaluronzuur injecties, wat ook geen pretje is. De laatste op 21 april, en toen hoorde ik dat hij weer hemicaps zou plaatsen de volgende dag.

    Ik zou het liefst privé met je mailen.

    Misschien kunnen we anders ook een telefonisch contact hebben.

    Veel sterkte en succes met je herstel!

    Groetjes, loes

    loes schreef:

    >

    > is er iemand die ervaringen heeft met een hemicap in het

    > enkelgewricht???

    > Ik sta voor de keuze of ik dit wel of niet moet laten

    > doen.'Heel graag reactie!!!

  • Wilfred

    Hoi Denise,

    Ik ben 23 april in het AMC geopereerd door prof. van Dijk en heb een hemicap in mijn linker enkel.

    Ben sinds 10 juni uit het gips en begonnen met lopen,in het begin moeizaam maar werd langzaam aan beter.

    Tot op heden is de enkel nog dik en behoorlijk stijf.Met sportschoenen lopen gaat goed maar op blote voeten merk je dat de enkel nog niet optimaal is.Kan nog niet echt zeggen of de operatie een verbetering is.