mislukte knieprothese

  • anita

    ik ben in augustus 2007 in st maarten geopereerd. totale knie prothese na 8 weken goed lopen bijkt het steeds slechter te gaan, nu zijn de banden te lang wie heeft dit ook gehad en wat werd er aan gedaan? graag reacties anita

  • Nanneke

    Hallo,

    Ben 5 weken geleden geopereerd aan een nieuwe knie,gaat redelijk goed kan goed lopen binnen zomder stolkken ne buiten nog met 2 stokken.Nu heb ik sinds 2 dagen heel erge pijn mijn knie kan hem bijna niet meer buigen Als ik het doe met veel pijn Zou dat een aanwijzing kunnen zijn wat u heeft

    Hoor het graag

    Groetjes nanneke

  • Leona

    Ik weet niet wat het is maar bij is er ook een prothese geplaats ,in julie 2008 toen ik naar huis kwam zag de knie heel rood heb dan heb dan een trombose gehad moest veel spuitjes hebben tegen flibithis, en nu heb ik zo veel pijn langs de ene kant staat de knie dik en moet ik terug terug met een kruk lopen ik ben teleur gesteld eerst al die pijn na de ingreep voor dien ook en nu terug veel pijn , ik weet niet wat er zal moeten gebeuren en kost nog veel geld ook ik kon de trap op nu lukt het mij niet van de pijn

    groetjes

    Leona

  • Leona

    Ik weet niet wat het is maar bij is er ook een prothese geplaats ,in julie 2008 toen ik naar huis kwam zag de knie heel rood heb dan een trombose gehad moest veel spuitjes hebben tegen flibithis, en nu heb ik zo veel pijn langs de ene kant staat de knie dik en moet ik terug met een kruk lopen ik ben teleur gesteld eerst al die pijn na de ingreep voor dien ook en nu terug veel pijn , ik weet niet wat er zal moeten gebeuren en kost nog veel geld ook ik kon de trap op nu lukt het mij niet van de pijn

    groetjes

    Leona

  • Jan an der laan

    was vandaag in het Sint Franciscus Ziekenhuis in Rotterdam. Zag daar een overzicht waaruit bleek dat er in 2012 bijna 2000 operaties niet goed gaan resp worden hersteld. O.a knieschijf en de protese gaat wrikken. Heb zelff in 2013 een protese gekregen alleen maar meer pijn dan voorheen.