wie ervaring met bekkenoperatie

  • Desiree

    in maart is het 3 jaar geleden dat ik me bekken heb gebroken doordat ik met een achterover viel..

    ik ben toen geopereerd maar na 2 en half jaar kwamen ze erachter dat er nog geen enkel botgroei was tussen de plaat dus ik werd 13 noermber 2009 weer geopereerd de oude plaat eruit en de nieuwe erin

    ook werden er 2 schroeven geplaatst bij me bekkenring achter…

    dit was echter verkeerd gegaan en 1 schroef leunde op mijn zenuw dus ik werd 17 november weer geopereerd en de schroef werd er uit gehaalt en een kortere erin …

    nu zijn we dik een maand verder 5 januari moet ik weer naar het ziekenhuis terug voor onderzoeken

    de snaot niet waar mijn pijn vandaag komt ik verga zo van de pijn in mijn benen en onderrug pfffffffff niet te geloven

    dus worden weer nieuwe foto's gemaakt

    iemand hier ervaring ermee

    ik heb een operatie gehad die ook mensen krijgen die de ergste vorm van bekken instabiliteit

    gr deesi

  • ilona de haan

    hallo deesi

    ik heb in 1995 een ongeluk gehad na 16 hebben ze ontdekt dat me bekken nog gebroken was en hebben er een in pin in gedaan

    dat is gebeurt 2011 en nu 2013 blijk dat er een verkeerd pin in zit en dat me bekken nog gebroken is en moet weer opereert worden moet acuut stoppen met roken en dan wordt ik snel opereert en er blijk ook dat er breuken in me buik zit

    ik baal hier zo van ik roep al van af de operatie dat er iets pijn doet nou eindelijk weten ze waty het is pfffffff weer twee jaar weg gegooit en weer op nieuw beginnen baal er van

    gr ilona