hoi ik heb een vraag ik heb al langere tijd last van bil en bovenbeen nou heb ik het probleem dat ik in een flat woon en al een jaar de lift niet meer in durf en ik niet kan lopen door de dystrofie en vergroeide voeten dus de trappen op en af kruip

maar vanmorgen kreeg ik opeens pijn in mijn stuitje toen ik naar beneden schoof het voelt of dat het heel zwaar gekneusd is namelijk

maar ik heb ook al langere tijd uit straling naar mijn rechter bil en been ik kan inmiddels amper zitten want dat geeft heel veel pijn.

helaas sta ik nog niet op de lijst voor een andere woning en heb ik pas aanpassingen gehad en mag je blijkbaar vijf niet verhuizen ik weet niet of dat dit klopt

ik heb ook de laatste weken kracht verlies in mijn been en zak er zo maar door heen dit is gisteren ook bij een kennis gebeurd toen ik naar een stoel moest kruipen hij vroeg wat er gebeurde heb gezegd dat ik duizelig was dat geloofde hij gelukkig.

het probleem is het gaat ook in mijn linkerbeen wat zeer doen maar rechterkant is het ergste

ik ben er mee naar de huisarts geweest die zegt elke keer dat ik spierpijn heb of geeft de rolstoel de schuld en die accepteert ook de diagnose ziekenhuis spierdystrofie niet namelijk maar ik ben dat het een keer goed fout gaat en ik het gevoel in been kwijt raak ik heb ook veel pijn

dus mijn vraag is

1.kan ik door het kruipen een zenuw beschadiging hebben .

2.klopt dat je echt niet mag verhuizen vijf jaar naar een woning aanpassing

gr jeannette belde