Botgroeistimulator ossatec ervaringen?

  • Isabel

    Hallo allen,

    Ik ben 21 juni vreselijk leleijk gevallen op t voetbalveld. Daarbij heb ik mijn scheenbeen en kuitbeen gebroken….dat is nog zacht uitgedrukt daar mijn scheenbeen in meerdere stukken is (verbrijzeld dus)!! Ik ben 26 juni geopereerd en heb twee platen en pennen aan weerszijde van been gekregen (ladder op rontgenfoto)!!! Al die tijd tot de controle van vandaag aan toe mocht ik het been niet belasten en is er nog altijd geen botaangroei zichtbaar!! Nu mag ik ineens tot 50% leren belasten (ook om mijn iet wat ontstane spitsvoet recht te krijgen) al waardoor de chirurg hoopt dat er nu wel een genezingsproces in dat bot gaat starten!! Hij wil me nog twee keer terug zien in 12 weken en gaat bij geen verandering over op nog een operatie ofwel er wordt bot uit mijn heup gehaald en toegevoegd in been en/of er komt een vaste ben in!!! Ik zit hier echt niet op te wachten en kwam op google de botgroeistimulator van ossatec tegen! Heeft iemand daar enige ervaring mee?? Heeft iemand gezonde tips om het proces op gang te brengen (kalktabletten bv oesterkalk kunnen blaasgruis, hartritme stoornissen e.d. veroorzaken zit ik ook niet op te wachten!!!

    En heeft iemand goede ervaringen met de Farrow Wrap die de bloedcirculatie in t been moet ondersteunen en t lymfevocht etc. beter af moet voeren??

    En is t echt zo dat door t lopen bot alsnog spontaan gaat aangroeien??? Ik knijp m vreselijk voor een nieuwe operatie!!

    Ik hoor graag iets van iemand!!

    Vriendelijke groeten en een ieder sterkte met zijn/haar toestand gewenst!!!

  • G.C. van Niftrik

    Hallo Isabel,

    Ik werk bij Ossatec.

    Mijn ervaringen heb ik ook opgedaan vanuit de gipskamers waar ik hiervoor werkte als gipsverbandmeester.

    Je mag mij altijd bellen.0657548067

    vreindelijke groet,

    Gerrit