knieprotese

  • wil

    ik ben 71 jaar en heb 19 nov jl een komplete nieuwe knie protese gekregen in het 2 stedenzieken huis in waalwijk .

    als ik zo de meeste ingezonde stukken lees hen ik denk ik tot nu toe geluk gehad .

    heb geen pijn meer en kan hem ruim 100%buigen en strekken .

    afgelopen dinsdag ben ik al op 2 krukken naar het wijkcentrum gelopen 1,5 km heen en terrug .

    nadien wel een beetje pijnlijke knie maar niet ernstig ,een beetje dik maar toen goed gekoeld dat doe ik toch regelmatig

    ik ga niet naar terapie [ gen aanvulende verzekering maar doe wel goed mijn oefeningen .

    loop in huis met een kruk maar vergeet hem wel eens maar dat zal best niet goed zijn dus opletten

    morgen naar het ziekenhuis om de krammentjes te verwijderen.

    ben benieuwd wat de doker er van zegt .

    en wanneer ik weer mag fietsen .

    morgen krijg ik een hometrainer te leen en dan maar rustig proberen hoe dat gaat .

    ben benieuwd wanneer ik weer kan gaan biljarten en naar mijn volkstuin kan .

    gr wil.

  • wil

    van morgen mijn krammentjes verwijderd op een ding na gaat het heel goed de dokter liet mij lopen met een krukop de gang en riep er een colega bij om te laten zien hoe goed ik liep na 2.5 week .

    het buigen was 130 procent .was de dokter ook verrast over

    maar het strekken gaat iets minder ik denk 80 a 90 prosent .

    ben naar de gipskamer gestuurd en daar hebben ze voor mij een breen aangemeten van lichte gips verstelbaar met klitten band die ik snacht voorlopig moet gaan dragen hoop dat het helpt .

    maar weet ook niet of het ernstig is als ik hem geen 100 %zou kunnen strekken ???.

    dus goed nieuws .

    gr wil

  • Ilse Maat

    Hoi Wil,

    Binnenkort moet ik er ook aan geloven.

    Dan krijg ik een nieuwe rechterknie.

    Zie er erg tegen op.

    Ik ben 67 jaar(2-12-1946).

    Ben heel benieuwd hoe het nu met U en Uw nieuwe knie gaat.

    Wilt U dit met mij delen?

    Bij voorbaat dank!

    Ilse Maat