barbotage

  • Inge

    Dag allemaal,

    Ik wil graag een positieve ervaring met jullie delen. Ik ben gisteren behandeld en ik ben zeer tevreden.

    Ik had me opgemaakt voor pijnlijke prikken en veel napijn.

    In het Deventer Ziekenhuis werd ik verdoofd (volgens menig bekende was alleen deze prik al om bij neer te vallen).

    Ik hoefde mijn tanden niet opeen te klemmen in elk geval.

    De behandeling verliep voorspoedig en mij werd aangeraden thuis vast wat paracetamol te slikken.

    Die avond had ik wel een zwaar gevoel in mijn schouder, alsof er continue op een blauwe plek gedrukt werd.

    Vandaag ben ik maar gestopt met paracetamol, want het is niet echt nodig. Ik kan mijn armen alle kanten op bewegen en psychisch denk ik telkens dat het pijn doet, maar dat is dus niet zo. Even wennen aan de nieuwe situatie…..

    Van de arts moest ik paar dagen wat rustig aan doen, maar in principe mag ik alles weer doen.

    Ik ben zo verrast dat het een ruime dag later zo goed gaat!! 5 jaar aangemodderd en in 2 dagen weg!

    P.S. ik weet niet of mannen ook last kunnen hebben van opvliegers, maar ik ga plots wel gejaagd en verhit door het leven ;-). Dat duurt nog wel even zei de orthopeed; effect van de ontstekingsremmer…..

    Voor wie nog twijfelt of angstig is: besef dat je meestal de extreme verhalen leest en hoort. Het kan ook “gewoon” meevallen….

    Sterkte en succes!

    Inge

  • Deventer Ziekenhuis

    Fijn dat u deze positieve ervaring met ons deelt

    Deventer Ziekenhuis