grote teen heel pijnelijk voet staat naar binnen gedraaid

  • jeannette

    hoi ik heb een vraag ongeveer 2 weken geleden heb ik in mijn boosheid de muur een schop verkocht helaas heb ik hierbij mijn grote teen zeer gedaan ik heb nog drie passen kennen lopen daarna kon ik niet meer steunen mijn nagel werd blauw en mijn teen werd dik ik ben toen naar de huisarts gegaan hij keek van een afstandje en ze dat hij gekneust was nou ik heb vaker wat gekneust nou dan verga van de pijn ik heb niet veel pijn de nagel ziet paars zwart maar daar heb ik geen last van maar sindsdien kan ik alleen op de zijkant van de voet lopen hij doet flink zeer en vanmiddag ondekte ik dat ik er niet goed meer op kan steunen

    ik heb met die zelfde voet al eens in het gips gezeten omdat ik een een soort breuk had een vermoeiheids breukje kan dit nou ook weer

    ik durf niet naar de ortopeed omdat ik dan bloed moet laten prikken en daar doodsbang voor ben is het een mogelijk dat de huisarts foto,s laat maken en dat hij ook gips voor kan schrijven want die ortopeden in bergen op zoom daar ben ik bang van heel slechte ervaringen mee gehad

    dus mijn vraag is kan die teen gebroken zijn en kan je door verkeerd lopen ook weer een vermoeiheidsbreuk krijgen in je enkel

    jeannette ebdle

  • Christine

    Je huisarts kan je in elk geval wel doorverwijzen om een foto te laten maken.

    De uitslag gaat dan naar de huisarts en met hem/haar kun je dan overleggen wat er moet gebeuren.

    Gips zal de ha niet aanleggen daarvoor moet je echt naar het ziekenhuis.