peesontsteking schouder

  • piet

    sinds enkele maanden last van mijn r-schouder. De schouder blokkeerd als ik hem op mijn rug wil leggen. Kom niet verder dan ter hoogte van mijn broekriem.

    krijg dan veel pijn in schouder en bovenarm.beweging(en) naar voren heb ik geen last / pijn.

    Vandaag een echo gehad, bleek het een onstoken pees te zijn, spuit erin gehad. Maar als ik jullie berichten lees mag ik nog van geluk spreken dat ik niet meer pijn heb.

    Ben bang dat de spuit niet gaat werken als ik alle berichten lees, maar ff af wachten

  • crienen

    tanja Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb al bijna een jaar last van een

    > peesontsteking in mijn schouder.Heb eerst

    > medicijnen van de huisarts gehad daarna

    > fysiotherapie wat het alleen maar erger

    > maakte.Daarna doorverwezen naar de orthopeed,na

    > een mri scan was de diagnose peesontsteking.Nu

    > inmiddels 3 keer een injectie gehad maar t helpt

    > allemaal niks alleen maar meer pijn en steeds

    > minder kunnen. Nu is de volgende stap een operatie

    > alleen is mijn dokter er niet voor omdat het geen

    > garantie geeft op herstel.

    > Dus mijn vraag is wie is er geopereerd,wat voor

    > operatie en wat is het resultaat ??

    > Ik zou er graag alles over horen zowel positief

    > als negatief.

    >

    > BvD Tanja

    ik ben geopereert aan mijn schouder( slijmbeurontsteking) 20-08-2012

    heb er nog steets last van . veel pijn .

    heb er ook voor de operatie 3 injecties voor gehad niks helpt

    moet nu tegug op contrlole 20-11-2012

    ik denk dat het wat anders is .

    het kan zijn dat het een peesontsteking is of spierontsteking

    heb ook ook al zeker 1 jaar last van lingker schouder

    ben voor 4 jaar terug ook aan mij rechter schouder geholpen (slijnbeursonteking

    heb er nu totaal geen last meer van

    p.crienen

  • Linda

    Hoi,

    Ik ben 46 jaar en heb sinds een jaar een peesontsteking in mijn schouders (opgelopen door werk in kledingwinkel/veel vouwen en inhangen van kleding).

    Sinds 1,5 maand werk in niet meer en als ik helemaal niets doe met die arm gaat de pijn weg, maar als ik lichte activiteiten doe bijvoorbeeld 20 minuten op computer met muis of ramen wassen dan is de pijn de volgende dag weeer terug en duurt het 2 dagen voordat de pijn weer weg is. Maar ja….niks doen is geen optie dus ik zoek een oplossing.

    Ik heb ook al 10 dagen diclofinac geslikt en ben er toen mee gestopt. Nu hoor ik berichten dat je diclofinac veel langer dan 10 dagen moet slikken om effect te kunnen hebben. Weet iemand daar iets van?

    Ik ben bij een manueel/fysiotherapeut geweest. Oefeningen gehad, maar daardoor wordt de pijn alleen maar erger.

    Ik ga nu naar een fysiotherapeut die doet in Dryneedling (soort hollandse accupunctuur). Ik hoop echt dat het helpt, want ik wordt erook zo moedeloos van.

    gr. Linda

  • Karin

    Hallo allen ,

    Ik heb momenteel ook peesontsteking in re schouder erg pijnlijk grrrr slik ibu 600 met paracetamol hopelijk werkt het zit in de zorg wijkverpleging is dus nu ook helaas niet mogelijk om te werken.

    Heb het eerder gehad in het verleden heb toen shockwave behandelingen gehad dit hielp goed er is toen ook kalk gezien op de echo .denk dat ik maar weer is ga informeren voor behandeling .

    Heb nu wel een spuit erin gehad maar kan nog niet zeggen dat het werkt helaas :-(