peesontsteking schouder

  • Carine

    Hoikes,

    Die tip met dat kussen is uitstekend. Ook ik leg altijd een kussen op mijn schoot als ik zit. Bij het slapen op mijn “goeie” kant ligt er ook een kussen tussen mijn armen. Alleen een probleem als je je 's nachts op je rug gedraaid hebt en je wilt opnieuw op je zij gaan liggen, waar is het kussen? Ofwel onder je partner ofwel naast het bed. Dan wil je het pakken met je slechte arm ( want je ligt op de goeie) en schiet er weer een pijnscheut door.

    Zo ben je toch elke keer wakker als je je draait maar…. tussendoor slaap je wel wat niet kan zonder zeer zonder kussen.

    Voor iedereen met “ons” probleem, een spoedig herstel.

  • jessica

    hallo Ik heet Jessica

    ik ben 8 november met mijn fiets gevallen op mijn rechteschouder ik ben toen naar het ziekenhuis gebracht met de ambulance en daar hebben ze foto's gemaakt ze zeiden dat mijn elleboog en schouder gekneusd was ik ben eigenlijk de week niet gaan werken mocht niet ik ben de week daarna weer proberen te gaan werken bij de tnt post maar dat ging niet ik had heel veel pijn toen ben ik terug gegaan naar mijn huisarts die snapte er niks van eerst kreeg ik medicijnen van haar maar die hielpen niet een week later weer naar de huisarst terug en die stuurde mijn naar het ziekenhuis daar werd ik onder zorgt en ze gaven mijn een spuit dat was op Dinsdag 6 Decemdber hun zeiden na 6 weken moet het minder worden dus ik na 6 weken terug het was nog niet over ik moest 17 jan terug komen en weer gingen ze het onderzoeken en kijken en kreeg ik weer een prik en ik krijg Fysiotherapie maar helaas sta ik daar op de wachtlijst maar ik vroeg wat het kon zijn doen zeiden ze het is een peesonstekingn en een slijmbeurs onsteking maar ik lees hier dat de fysiotherapie het erger maak ik kan niet slapen door de pijn ik kan zelf niet veel in huis schoonmaken en een fles openmaken gaat ook niet

    Wie weet wat ik nu kan doen daaraan laat het me weten per mailtje

    Groetjes van Jessica

  • Sahbaz

    halloo TANYA

    khad ook last aan mn schouder ben naar de dokter geweest, en zei da k schouder peesontseking had..

    kheb ook heel veel last mar k raad je aan om nie te veel pillen te nemen. da helpt toch niet

    injectie heb k ook gehad khad eerste 2dagen erg pijn.. maar nu voel ik m beter..

    nie veel opheffen maar wel veel bewegen voel goed. kwens je veel beterschap

    xx

  • marjo

    wie kan mij adviseren m.b.t. chronische peesontsteking schouder inzake goede pijnmedicatie. ooit gehoord van flambosin ?. prednison injecties hebben niets geholpen. bedankt. marjo.

  • yvonne

    wie kan mij vertellen dat flambosin echt de pijn van een slijmbeursontsteking doet verminderen, en waar is het verkrijgbaar.

  • sedik

    Hallo,

    Ik heb t ook gehad eerlijk gezegd heb meer dan twee jaar last van prik helpt echt niet niet meer doen je spieren wordt alleen maar slap van.

    Er is kalk in uw pees denk ik, als dat het geval is je moet naar radioloog die gaat de kalk prikken .

    ik heb het pas gehad , ik durf nog niet echt te zeggen dat het helpt .maar je moet ergens beginnen.

    Strekte .

  • Henk

    Ik heb ook sinds een jaar last van mijn schouder. Heb inmiddels een echo laten maken en daaruit bleek dat ik een peesontsteking in de schouder heb. Alle verhalen gelezen te hebben ben ik bang dat ik er maar mee moet leren leven aangezien er in de meeste gevallen niets helpt. Of zijn er mensen die misschien toch een oplossing hebben?

  • baukje

    vanaf nov 2011 al last van de schouders bij rematoloog geweest geen echt diagnose ja frybromyalgie omdat ze dan toch iets moeten zeggen na vele pijn stillers nu maar eens flambosin gaan ge bruiken las dit in dit forum wie heeft verder nog ideen osteopaat ????????????

  • Marij

    Hallo

    Ik loop zelf al meer dan een jaar van last van schouder dokter geweest pillen gehad,hielpen niet injectie hielp niet.doorverwezen naar zkh foto gemaakt blijkt het ook peesonsteking te zijn ,opereren was een optie maar eerst therapie dat gedaan en nog mee bezig dezelfde man is ook acupunturist ben er nu ook mee bezig 4 keer gedaan en het word minder hij zei snijden is niet altijd alles vandaar acupunctuur heb er baat bij maar ben er nog lange niet mag bijna niets doen vooral geen belasting en zeker niet tillen.

    Dus misschien is acupunctuur ook een optie voor jou probleem sucses

  • Bas

    Nou bijna een jaar last van schouderklachten. Al een echo, foto en een mri laten maken, bij Viasana in Mill.Zelfs bij een mri zagen ze het niet, teveel vochtAl van alles geslikt zoals onstekingsremmers en tramadol tegen de pijn, Al 3x een kenacort injectie gehad, waarvan de eerste onder de rontgen en moet over 1,5 maand terug voor controle.Zit al 7 maanden thuis en ben er klaar mee.Ondanks de rust gaat het nog niet over. Ga denk ik voor een second opinion naar Maartenskliniek en zag ook al een naam voorbijkomen, nl dr Vos.Wish me luck