Voetoperatie

  • Karen van Kuijk

    Het is echt waar, ik ben maandag 9 september geopereerd in clinica roman in alicante, aan beide voeten bunions en 3 hamertenen. Geen centje pijn gehad! En dat onder plaatselijke verdoving. Ik liep ook de kliniek uit op eigen voeten ging gewoon lunchen op een terrasje. Maandag gaan de hechtingen eruit, ik loop de hele week, ben al een paar keer naar de supermarkt geweest en vandaag naar het strand met mijn mooie klittenband schoenen. De verzekering betaald jammer genoeg niet, maar mensen….. Het zijn wel je voeten

    Karen

  • Durien

    Ik heb ruim 20 jaar samen met mijn man een makelaarskantoor in el Campello en heb een aantal mooie woningen en appartementen in de verhuur voorzien van alle luxe zoals nederlandse tv, WIFI, wasmachine, wasdroger, verwarming, airco etc. aan het strand gelegen.

    Ik bied de dames/heren die de San Román kliniek bezoeken een prachtig onderkomen aan op ongeveer 15 minuten van de kliniek in een rustige omgeving direct of vlakbij het strand en zee. Ook heb ik woningen met zwembad beschikbaar. Ik geef een speciale San Román korting van 10% op de huurprijs. Ook verzorg ik een huurauto en/of taxi transfer van en naar het vliegveld en/of kliniek. Krukken en een rolstoel kunnen via mij gehuurd worden. Als extra service reserveer een rolstoelr op het vliegveld van Alicante zodat men niet het lange stuk naar de gates hoeft te lopen.

    Ik ben zelf nu ruim een jaar geleden aan een hallux valgus en een hamerteen geholpen en heb deze zomer weer prachtige hakjes rond gelopen! Ik ben in ieder geval super blij met het resultaat!

    Voor verdere vrijblijvende informatie graag contact met mij opnemen. Mijn mail adres is

    costacoveta@costacoveta.es en onze website is www.costacoveta.com

    Hartelijke groeten,

    Durien

  • Rian Achtervoort

    Beste Karen,

    Ik was aan het surfen op internet over dit onderwerp en kwam zo op dit forum terecht. Wat een onderneming om zo naar Spanje te gaan.

    Ook ik moet nodig aan mijn voeten geholpen worden, maar ik stel het steeds uit omdat het niet in mijn schema past. Iedere keer is er wel wat.

    Hier in Nederland doen ze per voet en dan ben ik zo lang uit de running.

    Nu begrijp van jouw berichtje dat je klittebandschoenen zegt. Ben je dan aan allebei de voeten tegelijk geholpen? Dat zou mooi zijn.

    Dus dan ben je ongeveer een week uit de running en kun je van alles weer?

    Maar verzekering in Nederland betaald niets? Heb je het helemaal zelf betaald? Wat kost zoiets dan? En je moet dus ook nog onderdak hebben. En de reis. Hoe heb jij dat allemaal gedaan?

    Pfffffffffff wat een vragen allemaal. Maar ik ben nu nieuwsgierig geworden. Hoe ben je aan dit adres gekomen?

    Ik zou het fijn vinden om wat antwoorden op deze vraag te krijgen.

    met vriendelijke groet,

    Rian Achtervoort

  • jennie

    hallo

    ik ben 6 weken geholpen aan mn grote teen

    heb nog steeds veel pyn en gebruik nog pynstillers

    er zyn geen pennen in mn tenen geplaatst

    kan iemand zeggen of je nog lang moet revalideren?

    en mn hiel doet ook zeer met lopen